2010. november 6., szombat

Majdnem süti nyaklánc


Szövéssel készült ez az -engem- sütire emlékeztető medál. A felület érdekessége fényes pink organza szalagnak, "szöszös" fonalnak és  csokibarna csipkének köszönhető. A csipke vastagsága miatt kilátszódott a felvetőszál fehérje, ezt osztott barna himzőfonallal "olvasztottam" a környezetbe. Rézláncra került a medál. Az ötlet onnan jött, hogy a Népi Mesterségek és Művészetek Szakközépiskolájában tanultam szőnyegszövést (erdélyi festékes szőnyeg). A  nagy szövőkeretem helyhiány miatta a szüleim házában maradt,   kicsi keretet és kevés fonalat hoztam magammal, így most velük kísérletezem. Jelenleg bézsfonalból és pompomból készül medál, ezúttal varással.

3 megjegyzés:

  1. Engem egy ujjatlan ruhára emlékeztet.:-) Eszelősen jó lett!!:-) Én is tanultam szőni, és van két kisebb keretem,már ezer éve elő sem vettem, szuper ötlet a szövés.:-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :-)(A valóságban sokkal szebb...)

    VálaszTörlés