2011. április 6., szerda

Fonott, púderrózsaszín medál


Fonott organzával díszített púderrózsaszín medál, áttört csipkés rézgolyóval díszítve.
Az ihlet a gyerekkoromból származik, egy időben eléggé zokon vettem, hogy a hajamban nincsenek szép, lágy hullámok, ezért vállalva a kényelmetlenségeket, éjszakára sokszor befontam. Egyik reggel felemás hajjal ébredtem, az egyik copfom kibomlott alvás közben, így minden nézőpontból máshogy festettem. Jobbról hullámos hajúnak látszódtam, balról meg szögegyenes hajúnak....

3 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szép lett!
    Gratula!

    VálaszTörlés
  2. Jó ez a válogatás... nagyon illik hozzá a nyakláncod! :)

    VálaszTörlés
  3. Tetszik a fényképválogatás! :-)
    Ilyen esetre nem emlékszem,hogy ilyet találtam volna ki, mint te. Kislány felemás hajjal! :-DDD

    VálaszTörlés