2011. április 13., szerda

Gyerekkori emlék- kreatív társasjáték



A kreatív társasjátékunk most a gyerekkori élményekre épül.
Megörökítettem a nemjógyerekségemet. A láncban az szépség testesül meg, amit egy gyerek képes látni egy rózsakertben. És a félelemmel teli fájdalom: a tettünkért felelősséget kell vállalni.
A Mamámnak volt egy csodás rózsalugasa, szívesen játszottunk ott a kistestvéremmel. Egyszer, már nem emlékszem miért, jól meglöktem a húgomat, valaminek nekiesett, a homlokán keletkezett egy seb.
Keservesen sírt. Aznap este senki nem imádkozott olyan buzgón, mint én, reménykedtem, az égiek lesznek oly kegyesek, hogy eltűntetik a sebet; nem azért, mert a tesómért aggódtam, hanem magamért, tudtam másnap anyuéktól hatalmas letolást kapok.... Valamit elronthattam, mert a seb nem tűnt el...
A rózsák jelképezik a lugast, a fekete flitter pedig a feketepontot, a büntetést.

A többi alkotást nézd meg Theia blogjában.


1 megjegyzés: